Nog één dagje - Reisverslag uit Hardenberg, Nederland van Manon Kemp - WaarBenJij.nu Nog één dagje - Reisverslag uit Hardenberg, Nederland van Manon Kemp - WaarBenJij.nu

Nog één dagje

Door: manon vd kemp

Blijf op de hoogte en volg Manon

23 Februari 2016 | Nederland, Hardenberg

Nu nog maar één dag, morgenochtend om 10 uur vlieg ik richting het zonnige eiland Curaçao. Zenuwachtig ben ik wel, volgens mijn moeder is 'de navelstreng nog niet volledig doorgeknipt', iets waarin ik mij best kan vinden haha. Waarschijnlijk helpt deze reis mij om zelfstandiger te worden en waarmee ik straks weer een stap dichterbij het volwassen leven kom. Tja, missen ga ik iedereen heel erg, maar er komt wel iets heel moois voor terug! Een prachtig eiland waar ik stage mag gaan lopen, op mezelf mag wonen samen met vier gezellige meiden en waar ik mag genieten van 30 graden en een zonnetje!

Liefs, Manon

  • 24 Februari 2016 - 00:34

    Rita:

    Lieve Manon; heeeel veeeel plezier en suc6! Lekker gaan genieten en we kijken uit naar je belevenissen! Veel liefs en een dikke kus van ons <3

  • 24 Februari 2016 - 00:35

    Rita:

    Goeie reis meissie!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Hardenberg

Manon

Bon Bini! Vanaf eind februari vertrek ik, samen met 4 ander studenten van de kpz, naar het mooie Curaçao! Ik ga hier onder andere stage lopen en natuurlijk van het eiland genieten. Via deze weg wil ik alle geïnteresseerde familieleden, vrienden, vriendinnen en kennissen op de hoogte houden van alle dingen die ik hier ga meemaken. Groetjes, Manon

Actief sinds 26 Jan. 2016
Verslag gelezen: 539
Totaal aantal bezoekers 6673

Voorgaande reizen:

24 Februari 2016 - 28 Mei 2016

Buitenlandse stage

21 April 2015 - 25 April 2015

Outdoor Education

Landen bezocht: