Bon Bini - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Manon Kemp - WaarBenJij.nu Bon Bini - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Manon Kemp - WaarBenJij.nu

Bon Bini

Door: manon vd kemp

Blijf op de hoogte en volg Manon

26 Februari 2016 | Curaçao, Willemstad

Bon Bini Curaçao!

Vanaf woensdag op Curacao en het bevalt goed hier!

Woensdag vlogen we richting Hato Airport Curaçao, om half 6 's ochtends zaten we al in de auto. Het afscheid op Schiphol was ook erg zwaar, want ik wist dat ik ze heel erg ging missen! Toen ik in het vliegtuig zat, had ik nog steeds wel eens een brok in mijn keel en toen ik de poort van het appartement binnenstapte, voelde ik me pas weer goed. Meteen contact gezocht met mn ouders, want zij wilden graag weten hoe de vliegreis was gegaan (die erg lang duurde..) en hoe het hier was. Daarna zijn we uit eten geweest en hebben we geproost op 3 mooie maanden!De eerste nacht in Curacao was kort en vooral warm, 30 graden overdag en 's nachts rond de 25 graden. Maar daar raak ik gelukkig ondertussen al aan gewend. In ons huis is het erg gezellig, naast de vier meiden met wie ik heen ging, zijn hier ook nog 7 andere meiden in het huis.

De tweede dag gingen we boodschappen doen, gek hoe zo veel Nederlandse merken hier te verkrijgen zijn! Vervolgens gingen we zonnen op het strand van Jan Thiel, maar de zon verstopte zich nog vaak achter de wolken.. Toch een heerlijke dag gehad en 's avonds gezellig een wijntje gedronken onder de palapa.

Vandaag ben ik ondertussen al aardig gewend aan de sfeer en temperatuur hier. 's Ochtends gingen op bezoek op de stageschool, het is een hele leuke groep, maar wel erg druk! Op de school hing ook een fijne sfeer en mijn mentor is ook heel aardig. Vervolgens gingen we even Willemstad in om op de foto te gaan met DUSHI (foto's komen nog). Daarna naar het strand Cabana Beach geweest, waar het heerlijk was! Lekker in de zon gelegen met een cocktail en een stuk watermeloen. Helaas wel iets te lang in de zon gelegen, dus ik ben een beetje verbrand.

Volgende week hebben we nog een weekje vakantie en daarna gaan we aan de bak op stage, ik heb er zin in!


  • 26 Februari 2016 - 23:26

    Jeanet:

    Mooi positief verhaal Manon. Gelukkig heb je het nu al goed naar je zin! En dan het
    mooie weer en de cocktails!!!!! HEERLIJK. Gezellige avond nog wiefie!

  • 26 Februari 2016 - 23:28

    Wilma:

    Het begin klinkt al heel goed Manon!
    Met een stuk of 10 meiden in één huis! Dat zal regelmatig klinken als een kippenhok!;)
    Volgende week nog even lekker genieten van een beetje rust en voor daarna: veel plezier en succes op stage!
    Groetjes van Wilma

  • 26 Februari 2016 - 23:38

    Marietje:

    Hey leuk manon dat je het naar de zin hebt veel plezier lekker genieten en we blijven je volgen

  • 27 Februari 2016 - 00:00

    Ria:

    Dat gaan vast 3 geweldige maanden worden daar, en heerlijk die warmte.
    Ben wel benieuwd naar de foto's hoor.

  • 27 Februari 2016 - 00:17

    Manon:

    Cabana beach!!! Zijn wij ook meerdere keren geweest! Curacao is zo leuk, zou er ook graag weer heen willen

  • 27 Februari 2016 - 00:19

    Mama:

    Leuk om te lezen en te horen dat je het zo naar de zin hebt. Lekker genieten nog meissie . Love you

  • 27 Februari 2016 - 01:31

    Melissa:

    Manonnie,
    Wat fijn dat je het nu al zo erg naar je zin hebt!! Geniet ervan lieve meid, dit is een ervaring om nooit te vergeten! Liefs

  • 27 Februari 2016 - 11:58

    Arno:

    hoi, manon,

    mooi dat de reis is goed verlopen en dat je al aardig gewend ben daar (hahahaha)
    nog lekker genieten van een weekie vrij

    groetjes
    xx

  • 28 Februari 2016 - 12:11

    Marielle:

    Het Manon, wat fijn om te horen dat je zo geniet. We zullen je blijven volgen. Dikke kus van ons allemaal.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Manon

Bon Bini! Vanaf eind februari vertrek ik, samen met 4 ander studenten van de kpz, naar het mooie Curaçao! Ik ga hier onder andere stage lopen en natuurlijk van het eiland genieten. Via deze weg wil ik alle geïnteresseerde familieleden, vrienden, vriendinnen en kennissen op de hoogte houden van alle dingen die ik hier ga meemaken. Groetjes, Manon

Actief sinds 26 Jan. 2016
Verslag gelezen: 341
Totaal aantal bezoekers 6697

Voorgaande reizen:

24 Februari 2016 - 28 Mei 2016

Buitenlandse stage

21 April 2015 - 25 April 2015

Outdoor Education

Landen bezocht: