nog één weekje - Reisverslag uit Hardenberg, Nederland van Manon Kemp - WaarBenJij.nu nog één weekje - Reisverslag uit Hardenberg, Nederland van Manon Kemp - WaarBenJij.nu

nog één weekje

Door: Manon van der Kemp

Blijf op de hoogte en volg Manon

17 Februari 2016 | Nederland, Hardenberg

Nog één weekje, en dan is het zover.
Samen met vier andere studenten vlieg ik naar Curaçao voor drie maanden. Ik kan wel zeggen dat ik zenuwachtig ben, zo lang van huis ben ik namelijk nog nooit geweest, en zo ver al helemaal niet! De meeste voorbereidingen heb ik al getroffen, de koffer ligt klaar op zolder, bijna alle spullen heb ik in huis, nu alleen nog maar inpakken en dan kan het avontuur beginnen!

Via deze weg wil ik jullie op de hoogte houden van mijn belevenissen in Curaçao :)

Groetjes, Manon

  • 17 Februari 2016 - 22:31

    Mama:

    Hihi ik ben de eerste die hier reageert, ook wij vinden het superspannend
    Gelukkig kunnen we straks skypen,appen

  • 17 Februari 2016 - 22:48

    Marjolein:

    Heel veel plezier. En we zullen je reisverslag gaan lezen

  • 18 Februari 2016 - 08:00

    Esmée:

    Ik ga je zo missen die drie maanden.. Maar ik weet dat je de tijd van je leven zal krijgen, dus lekker genieten!

  • 20 Februari 2016 - 04:50

    Hans(de Papa) :

    Ook ik vind het heel spannend dat je dochter 3 maanden naar curacao gaat, maar Manon geniet er met volle teugen van, wij hebben er 100% vertrouwen in, meid heel veel plezier

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Hardenberg

Manon

Bon Bini! Vanaf eind februari vertrek ik, samen met 4 ander studenten van de kpz, naar het mooie Curaçao! Ik ga hier onder andere stage lopen en natuurlijk van het eiland genieten. Via deze weg wil ik alle geïnteresseerde familieleden, vrienden, vriendinnen en kennissen op de hoogte houden van alle dingen die ik hier ga meemaken. Groetjes, Manon

Actief sinds 26 Jan. 2016
Verslag gelezen: 516
Totaal aantal bezoekers 6702

Voorgaande reizen:

24 Februari 2016 - 28 Mei 2016

Buitenlandse stage

21 April 2015 - 25 April 2015

Outdoor Education

Landen bezocht: