paasvakantie! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Manon Kemp - WaarBenJij.nu paasvakantie! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Manon Kemp - WaarBenJij.nu

paasvakantie!

Door: manon vd kemp

Blijf op de hoogte en volg Manon

31 Maart 2016 | Curaçao, Willemstad

Bon Tardi!

Ondertussen alweer ruim een maand op Curaçao en nog steeds is het volop genieten! Op dit moment hebben we paasvakantie, dat betekent ook wel lekker op strandjes liggen en ’s avonds gezellig op stap gaan. Vanaf maandag moeten we weer aan het werk op stage, wat ook erg leuk is. Na wat kleine opstartprobleempjes heb ik het er erg naar mijn zin en de kinderen zijn ook allemaal super leuk. Ik geef ondertussen al hele dagen les en de kinderen reageren er goed op.

In de paasvakantie heb ik, zoals ik al eerder aan gaf, ook zeker niet stil gezeten! Zo heb ik onder andere met zeeschildpadden gezwommen, een nationaal park aan de noordkant van het eiland bezocht en op excursie in de Hato Caves geweest. Vooral de zeeschildpadden was echt iets wat ik nooit meer zal vergeten! Ze zwommen best dichtbij en het leek wel alsof je ze kon aanraken! ’s Avonds zijn we ook naar een aantal feestjes geweest dus deze vakanties bevallen prima! :)

Ik voel mij ook al helemaal thuis op het eiland, al redelijk wat Papiamentse woordjes geleerd en ook al wat locals ontmoet. Daarnaast bevalt me het sfeertje hier ook goed, poco poco, oftewel rustig aan doen haha.

Ayo!

  • 03 April 2016 - 19:08

    Hans(PAPS ):

    Hey,wederom alleen maar positives leuk dat je zoveel meemaakt,ga zo door,tj bo stamo

  • 03 April 2016 - 19:11

    Mama:

    Wij komen er nu pas achter dat er weer een nieuw verslag staat ...dat jij daar geniet spat van de foto's af ...en vooral blijven genieten ,voor je het weet moet je weer hurry up in Nederland
    Dikke kus ,,love you

  • 03 April 2016 - 19:57

    Jeanet:

    Poco poco lieve Manon en geniet, maar ja dat hoeven we niet meer te zeggen, dat doe je sowieso wel. Fijne tijd nog met je klas en met de meiden in je huis. Leuk ook alle foto's op Facebook. Groeties en knuffel van ons allemaal.

  • 03 April 2016 - 20:04

    Wil Gardien:

    Dat je volop geniet dat is op de foto's goed te zien. Erg leuk dat je die foto's deelt.
    Op het heerlijke weer en het 'poco poco' ben ik wel jaloers hoor!
    Ga maar lekker door met genieten!
    Hartelijke groeten van Wilma

  • 04 April 2016 - 19:36

    Arno:

    hey,

    super dat het je goed bevalt,en stiekem ook wel een beetje jaloers,met wat jij daar allemaal beleefd.
    lekker weer en lekker geniet met z,n allen daar,super voor mekaar.

    geniet nog volop want de tijd vliegt voorbij.

    dikke kus,

    arno

  • 07 April 2016 - 18:00

    Irma:

    Weer een leuk verslagje.
    Je maakt er voor jezelf een onvergetelijke tijd van, heerlijk genieten.
    Nog een leuke tijd.
    Lieve groetjes Irma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Manon

Bon Bini! Vanaf eind februari vertrek ik, samen met 4 ander studenten van de kpz, naar het mooie Curaçao! Ik ga hier onder andere stage lopen en natuurlijk van het eiland genieten. Via deze weg wil ik alle geïnteresseerde familieleden, vrienden, vriendinnen en kennissen op de hoogte houden van alle dingen die ik hier ga meemaken. Groetjes, Manon

Actief sinds 26 Jan. 2016
Verslag gelezen: 333
Totaal aantal bezoekers 6709

Voorgaande reizen:

24 Februari 2016 - 28 Mei 2016

Buitenlandse stage

21 April 2015 - 25 April 2015

Outdoor Education

Landen bezocht: